MUSIK

Sitter och lyssnar på Erik Hassle - Taken, still in my blood. Så himla fin. Han har en förmåga att förmedla sån känsla ii alla hans låtar. Och hans konserter är så grymma! Låtarna låter olika på varje spelning, det gör det så roligt att gå på flera. Glömmer aldrig när jag såg han på sommarkrysset sommaren 2009. Åh vad glad jag var då. I slutet av varje program brukar ju artisterna dela ut blommor och den här gången var det min favorit blomma och yes jag fick en av självaste Hassle. Oj blev som 14 på nytt. Andra bästa gången var med mn kompis Frida. Vi satt längst fram i mitten och han slängde sitt plektrum till oss! (som vi delade på och mitt är borta, så jävla ledsen för det. Frida brukar ha sitt runt halsen och det är så sjukt snyggt! helvete att det är försvunnet :() En annan bra gång var också en Rix festival då jag fick en bild med honom och mig. Yes, jag tycker väldigt mycket om hans musik! hahah

Vill i alla fall ha hans andra skiva i in hand nu, har lyssnat på hans gammla låtar väldigt länge nu.


bilder från sommarkrysset somaren 2009


Kommentarer
Postat av: JessicaViberg

ÅHHH va fina ni är!!! :')



taken är jättebra! och den var jättebra live också :)

2010-10-10 @ 11:25:30
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: JessicaViberg

de skulle va jättekul om du hängde på!! :D :D



Ja. han är grym live!!

2010-10-10 @ 19:04:32
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: carro

sv:oj 3 kommentarer kaching ! jackpot!

haha nej men ,o måste vi se snart igen haha såg han skulle vara i vässan igen men inge öre trakter än!! :/ men då ska vi absolut, för gamla tiders skull huhu, visst var han snygg på bilden?



olle är asbraaaa, får gåshud när han sjunger och det får jag inte av många,daniel är också skit bra (och söööt)huuhu.



och ang tävling, bästa du TACK själv

inget utan dig , du är bäst <3

2010-10-10 @ 22:45:27
URL: http://carolinelarsen.blogg.se/
Postat av: carro

oj . lite mycket bäst där i slutet men wtf! :D

och sista bilden kan ju bara (förutom fint motiv )

bara vara pga en superfotograf hehe, så sjukt kul när stod typ en meter i från och du typ ''hyperventilera'' hahha ja ba broo,luuugn!



hehe och håller med vibbe, koooom den 3dje! :D

2010-10-10 @ 22:48:56
URL: http://carolinelarsen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Jaa, assnygga är dom! men jag har inte ritat dom.. haha

2010-10-11 @ 22:25:02
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0