THE SHOES

Skorna med stort S! Jag älskar dom. Presis som jag vill att ett bar höst boots ska se ut. Svarta, enkla, med detalj, snygga. Det stog Angelica på dom i affären. Skulle gärna få vara ännu mer svarta, dom ser lite gråa ut. Men äsch, man kan ju inte få allt ;)



1199 kronor, Scorett

RINGAR

Gillar ringar som en snygg accesoar eller en liten färgklick eftersom jag gärna bär mörka kläder. Men istället för att gå med fingrarna fulla med ringar gillar jag bara att ha en. Enkelt. Om man ha för många, speciellt stora ringar så tycker jag det ser lite sjörövar aktigt ut. "Hej jag har hittat en skatt och tog på mig så många jag kunde" haha. Smaken är som baken.






Var på stan idag och gick in på Scorett. Dumt gjort! Dom har så sjukt snygga skor, och jag kunde inte låta bli att köpaett par grymt snygga boots! Älskar dom, dock inte priset. Visar dom nån dag. Nu blir det att sitta hemma hela månaden ut, min budget per månad har redan sprukit och det är inte ens ny måndad...


KLICKAT HEM






+ Ett par svarta byxor, Från Hm

DRÖMMER

Drömmer mig bort lite sådär, lite för mycket, lite för sent på kvällarna så jag somnar lite för sent om nätterna. Vill så mycket, saknar så många. Vill utomlands, vill resa nu när jag kan och har tid. Vill uplleva massor, men vet inte hur. Vill till mysiga staden Göteborg som förhopningsvis kommer bli mitt hem under en tid, i framtiden. Drömmer. Om kärlek, vill uppleva kärlek. Vill träffa vänner över en god öl på ett mysigt ställe och bara vara, vill träna, vill leva.

The script är en favorit just nu.


HÖST-VILL-HA

- Poncho , svart/beige
- Grovstickad svart tröja
- Svarta byxor
- Khakigrön halsduk
- Låga boots
- Ringar

TAGGA KÖRKORT!

Pappa kom och hämtade mig på motorcykeln idag på väg till körskolan. Bara andra gången jag åke med, synd att det inte blivit fler. Det är så himla roligt att åka, framför allt härligt. I framtiden ska jag ábsolut skaffa ocks ta motorcykelkrkort och skaffa en hoj! Men först ska jag ta tag i bil körkortet, nu jävlar!!




Jag och pappa i somras.


MONDAY MORNING

Måndag morgon, pigg som en lärka. ( I wish)

Har suttit i en timme vid frukostbordet nu och försöker få i mig berocca för att piggna till. (Jag vet att an inte blir det på en gång men vi kan ju låtsas?) Kaffe orkar jag inte brygga så...

Ska hämta upp lillfia, Systers barn på dagis för första gången idag. Syrran jobbar sent så jag kunde ställa upp. Lite orolig doc. att hon ska bli ledsen för hennes mamma inte hämtar eller tänk om hon inte vill följa med självmant!! Men det ska nog gå bra, I hope.

Dagens planer:
- Städa rummet, Damsuga, damma.
- Träna
- Hämta lillfia
- Laga mat. Blir pasta med kassler sås, suermums och superenkelt
- Åka till körskolan. Måste skriva in mig där igen. Skrev in mig för tre år sedan när jag fyllde 16. Vädigt dumt eftersom jag viste att jag itne skulle ta tag i det så tidigt. Men men.



Jag just nu. Måste användaglasögonen allt mer nu. Känner direkt när jag inte använder dom när jag sitter vid datorn, tv osv. Vill ha nya. Gillar modellen men inte det vita innuti, har tröttnat. Vill ha helsvarta bågar. Kanske onödigt när jag bara använder hemma, men får se. Ska kill optikern snart och kika synen, får se om jag måste ha annat glas.



Jag och min Berocca. haha

Ciao!

.

Fan vad dålig jag är.

Fixar blogg gör en header, inte fan bloggar jag. Haha. Men hey, vad ska man skriva liksom? Låter bloggen vara kvar ett tag till, kanske kommer på nå bra sen.

Hejs!

RSS 2.0