RINGAR

Gillar ringar som en snygg accesoar eller en liten färgklick eftersom jag gärna bär mörka kläder. Men istället för att gå med fingrarna fulla med ringar gillar jag bara att ha en. Enkelt. Om man ha för många, speciellt stora ringar så tycker jag det ser lite sjörövar aktigt ut. "Hej jag har hittat en skatt och tog på mig så många jag kunde" haha. Smaken är som baken.






Var på stan idag och gick in på Scorett. Dumt gjort! Dom har så sjukt snygga skor, och jag kunde inte låta bli att köpaett par grymt snygga boots! Älskar dom, dock inte priset. Visar dom nån dag. Nu blir det att sitta hemma hela månaden ut, min budget per månad har redan sprukit och det är inte ens ny måndad...


Kommentarer
Postat av: carro

åh vilka snygga!

var kommer de ifrån`? allst¨de tre första den sista vet jag ju ,

och var det de bootsen som vi pratat om som bara fanns i kroko mönster eller några andra? :D

2010-09-29 @ 12:18:39
URL: http://carolinelarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0